EDU-LING jest wrocławską firmą świadczącą usługi w zakresie nauczania języka angielskiego i języka hiszpańskiego. Posiadamy uprawnienia do prowadzenia zajęć z matematyki metodą EarlyMath.
Zapraszamy nauczycieli języków obcych do korzystania z oferty warsztatów i szkoleń kierowanych specjalnie do nich.
Firmę EDU-LING założyła dr Magdalena Potocka, nauczycielka języka angielskiego i hiszpańskiego z wieloletnim stażem, metodyk nauczania języków obcych i nauczycielka matematyki metodą EarlyMath. Swoją firmę nieustannie rozwija w celu wspierania zarówno uczniów, jak i ich rodziców i nauczycieli w procesie uczenia się i nauczania.
Nauczaniem zajmuje się od wczesnej młodości (choć, jak z rozbawieniem wspomina, nigdy nie planowała zostać nauczycielką). Już w wieku osiemnastu lat została nauczycielką angielskiego w jednej z pierwszych szkół Helen Doron we Wrocławiu. Związała się z nią na lata.
Jednocześnie podjęła studia na filologii hiszpańskiej, a po uzyskaniu tytułu magistra zdecydowała się na studia doktoranckie. W 2013 roku obroniła pracę doktorską z metodyki nauczania języków obcych. Nie spoczęła na laurach - rok po uzyskaniu stopnia doktora, mając za sobą już ponad piętnastoletnie doświadczenie w nauczaniu, zdecydowała się założyć własną firmę, by móc poszerzyć swoją działalność.
Od tego czasu nieustannie szkoli się i dokształca na kursach, konferencjach i warsztatach, między innymi wspomagających pracę z uczniami z dysleksją czy technik wspierających nauczanie matematyki.
Nową motywacją stało się dla niej szkolenie z metody EarlyMath, dzięki któremu mogła rozpocząć zajęcia z matematyki w grupach dziecięcych. "Sposób nauczania matematyki przypomina pod wieloma względami naukę języka. Połączenie technik wypróbowywanych przez wiele lat pomaga moim uczniom uzyskać świetne rezultaty" twierdzi dr Potocka, będąca żywym zaprzeczeniem tezy, że istnieje sztywny podział na umysły ścisłe i humanistyczne.
Swojej wiedzy nie zachowuje wyłącznie dla siebie. Chętnie dzieli się nią podczas warsztatów, szkoleń i spotkań z nauczycielami. "Obce mi jest uczucie wypalenia zawodowego. Wymieniam się doświadczeniami z wieloma nauczycielami i zawsze znajduję w tym nową inspirację do pracy" zapewnia.
Czy czegoś się boi? "Moi pierwsi uczniowie, z którymi pracowałam, gdy byli dziećmi, są już na studiach. Panicznie boję się momentu, kiedy przyprowadzą mi swoje własne dzieci" żartuje. Wyzwań zawodowych się nie boi, traktuje je jako część swojego rozwoju. Największym jej wyzwaniem jest edukacja i wychowanie autystycznego syna, ale daje jej też to poczucie, że w nauczaniu nie ma rzeczy niemożliwych.